måndag 30 september 2013

Tävlings start

Så var det dags för mitt inlägg nr 400 och med det tänker jag att ni skall få tävla om 2 biobiljetter.

Som ni kan läsa i ett av dom tidigare inläggen så är jag med i en stegräknar tävling med några vänner som snart börjar ta slut och med den kommer här min tävling.

Allt ni behöver att göra är att gissa på hur många steg jag gick den första dagen.

Sedan gå in på inlägget stegräknar tävling på gång och skriva era svar och den som är närmast vinner biljetterna.

3 ledtrådar  1. Jag gick flest steg av dom tävlande denna dag 2. Mitt rekord under tävlingen är c:a 36000 3. min botten notering är c:a 8000

Tävlingen är öppen fram till midnatt på Torsdag och alla är som vanligt välkomna att tävla så gå in och skriv ert svar och för er utan blogg så skriv ert namn.



Allt för nu

Vi är överallt