fredag 14 juni 2013

Har spökat igen

Det var ett tag sen men idag så har jag näst efter fotbollen gjort det jag tycker är roligast att göra

Spökvandring
Det är jag längst till vänster

Jag har med andra ord jobbat i Gamla Stan som guide och har berättat om Stockholms historia och dess spöken för 50st förväntansfulla gäster som jag delade med Peter(mitten på bilden) vädret håll sig nästan hela vägen på vår sida

Tror att en av gästerna skulle få ett spel efter att jag skrämt henne 2 gånger(men vad ska man göra om hon i början säger att hon är rädd)

Vill ni vandra med oss eller läsa mer om oss så titta in på http://www.stockholmghostwalk.com/

Allt för nu

Vi är överallt

1 kommentar:

Karin sa...

Åh, vad lustigt att du kommenterade i min blogg just nu! :)
Häromdagen så kom min dotter hem från skolan, och har funderingar på ett projekt hon ska göra i skolan.
Det ska vara någon form av guidning, och hon hade haft så svårt att bestämma vad hon ska göra?
Men då hade hon mer eller mindre bestämt sig för att göra en spökvandring I Uppsala, där hon går i skolan.
Vad kul, sade jag. - Jag har haft kontakt på nätet med någon som jobbar med just det, sade jag, men jag kom ju inte ihåg vem du var just då...
Och så kommenterade du hos mig idag, och polletten trillade ned, när jag kom till din blogg.
(Kände du att jag tänkte på dig? ;) )Haha!!! - Man kan nästan tro att spökena har ett finger med i spelet... ;)