onsdag 27 mars 2013

Solig Tisdag och födelsedags Onsdag

Solen sken när vi vaknade så det blev en promenad utmed vattnet innan jobbet igår


Efter dusch,kaffe och bloggande så bar det av mot Ulla Winbladh och jobb i garderoben, visste att det skulle vara lugnt så jag tog med mig min bok som jag just nu läser
Boken om mordet på Gustav III


När jag kom till jobbet så var det först lite middag som skulle intagas och dom serverade Köttbullar i gräddsås men lingon och gurka

 
Och till nattamat serverade dom laxsallad med pepparotsdressing


När jag var ombyt och klar för hemgång så frågade Peter och Amadeo som jobbat iservisen om jag skulle hänga på för att avsluta kvällen med en öl på Stockholms Fisk nere på Vasagatan och det tackade man ju inte nej till

Tunnelbana hemmåt efter det för att slinka in på 7 eleven för att köpa kaffe som var slut hemma, så nyvaken som man nu är så njuter jag nu av den första koppen av nyinköpt kaffe:)

Idag fyller som sagt Jessica år så HIPP HIPP HURRA för Jessica idag gå gärna in och gratulera henne på sin blogg

Glöm inte mina vinnare

http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
http://henrikolsson.eu/

Allt för nu

Vi är överallt


1 kommentar:

Emmy sa...

Vad bra att du skrev det, måste in och gratta henne! :D