söndag 3 mars 2013

Nackspärr från helvetet

 Lagom till att vi kom ner till Göteborg så lyckades jag skaffa mig nackspärr så vistelsen här har varit smärtsam:(

På torsdagen så firade vi Mia som fyllde år på Halta Lottas krog


Min kväll slutade med ett piller innan sängen kallade
 

Så här såg det ut

På fredagen så vaknade jag med stel nacke men den blev lite mjukare när jag väl kom upp började röra mig

Sandra och Mia fick skjuts till ena flygplatsen av Kalle och Toggan till en annan av Jessica, Själv så satt jag hemma tillsammans med Andrea som tillslut vaknade medans Izzy och Alexander var i skolan och på kvällen blev det middag och en hyrfilm




Nu sitter dom och spelar Monopol

 
 
Lördagen startade med en frukost innan vi tog en promenad in till Nordstan för shoppingför tjejerna medans jag och Alexander fortsatte mot Rosendalshallen för fotbollsmatch för Alex 2-3 mot Fässberg 
 
Mötte upp tjejerna för inhandling av middag och Melodigodis
 
Väl hemma så kikade jag på AIK-Brynäs 0-1 så inget slutspel för AIK :(
 
Idag så har jag och Jessica varit vid Doris grav och handlat lunch som vi äter strax innan vi sätter oss på tåget mot Stockholm



Graven

Allt för nu

Vi är överallt


1 kommentar:

Karin sa...

Fy! Nackspärr är verkligen inte roligt!
Skönt att det släppt!