fredag 8 mars 2013

Kaffe och strax ut i solen

Vaknade strax före 11 (för tidigt) men solen skiner så det blev till att skutta upp ur sängen för en kopp nybyggt kaffe som älsklingen hade gjort

  
Solen me like                                Kaffe lika så

Nu är det dax för äggröra delux innan vi skall ta en promenad runt Årstaviken


Denna slinga blir det c:a 7,5km (dock inte bild från min egen träningsrunda)

Gårdagens jobbpass var hur roligt som helst med många och trevliga gäster och gäster som sa hur roliga saker som helst, så jag ser fram emot en lika trevlig kväll på Pontus idag

Imorgon blir det först jobb i garderoben på Ulla Winbladh innan vi drar till Nynäshamn för att titta på nostalgi konsert med Isterband
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mPY3apn2ULU

Söndagen ser ut som att jag är ledig hela dagen så då får gärna solen lysa som idag så jag kan gotta mig mest hela dagen

Skall passa på att gratulera AIK:s bandytjejer till finalplatsen som är den 16 Mars på Friendsarena, Så låt denna final vissa vägen för alla framgångar AIK kommer att skörda på denna arena

Med utklassningssiffrorna 9-2, 11-1 och 12-3 är AIK klart för SM-final på Friends Arena efter 3-0 i matcher mot Söråkers IF. I den tredje och sista semifinalen blev Josefine Gustafsson och Hanna Brusberg tremålsskyttar, övriga mål kom från Christine Delisle, Malin Bromark, Anna Månsson, Anna Lundin, Mikaela Hasselgren och Linnea Carlsson.

Allt för nu

Vi är överallt


Inga kommentarer: