onsdag 6 mars 2013

Grattis Toggan,Träning och konsert

Säger ett stort GRATTIS till Toggan som igår kom 6:a i Winamax Poker Tour final i Paris och fick en fin prischeck med sig hem
Coverage par Winamax
Bilden på Toggan inför Finalbordet
http://www.poker.se/nyheter/77962726/toggan-sexa-i-winamax-sasongsfinal.html

Jobbade igår för första gången sedan nackspärren släppt och allt gick bra efter omständigheterna

Så idag så vågade jag mig till gymet för ett lättare träningspass på löpbandet där det blev 3,67 km på 30 minuters powerwalk
 
Solen lyser så vackert här över Stockholm så det får bli en promenad ner till Pontus där jag ska jobba idag och jag hoppas på att få se samma syner som när jag gick mot Källhagen i Måndags
 










Svanarna som glädjer sig åt att isen har släppt

Hockey grabbarna avslutade på bästa sett trotts missat slutspel när dom vann borta mot Timrå i sista matchen med 3-1, Målen gjordes av Little,Blomdahl och Janmark

Ser fram emot lördagen då vi skall till Nynäshamn för en Nostalgi konsert med Isterband

 

Allt för nu

Vi är överallt

Inga kommentarer: