fredag 4 januari 2013

Nej till Mobbing

Detta tycker jag att alla skall läsa och tänka på om dom har någon i sin närhet som passar in på detta
Så gå in på hemsidan och nominera www.bandit.se/

Har väl aldrig själv blivit direkt utsatt för det men visst har väl alla mer eller mindre någon gång råkat ut för mobbing i skolan,på fritiden eller på jobbet
Den enda gången som jag riktigt kan komma ihåg var när jag flyttade till en annan stad och inte riktigt blev "en i gänget på mitt jobb" och fick höra saker bakom min rygg

Men ska väl oxå erkänna att jag varit en som tittat åt ett annat håll när mobbing har pågått för att inte råka ut för det själv,Men oxå måste jag säga att jag aldrig dragits med i att mobba någon(om så varit fallet så ber jag den om ursäkt och även så får den höra av sig med en kommentar på bloggen så att jag vet och att det inte upprepas vad jag gjort)



Alla vi på Bandit har personliga erfarenheter av mobbning. Det är en viktig fråga som vi brinner för. Vi vill lyfta fram eldsjälar och hjältar som tagit krafttag mot mobbning i skolan, på arbetsplatser och i föreningar. Bandit kommer tillsammans med Reach For Change dela ut en stipendium på 50 000 kr till en person som gjort en stor insats mot mobbning.

Känner du nån som kan vara en värdig kandidat? Nominera nu. Du kan nominera nån annan eller dig själv. I januari presenterar vi stipendiaten.

Stenbeckstipendiet delas ut i samarbete med





Allt för nu

Vi är överallt


























2 kommentarer:

yasmine modell mamma och fru sa...

ja dte var super mysigt där
va kul
hoppas du har en bra kväll.
jag ska upp 6 på morgonen och bege mig till sjukhuset och hälsa på mannen.
kraam

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Ett jättebra initiativ!