torsdag 29 november 2012

Movember Fest

Strax skall jag dra till jobbet för att sedan gå till MARIE LAVEAU på Movember Party

http://mobro.co/mikaelericsson


Kära Mo Bro & Mo Sista

För att fira din stora insats för Movember bjuder vi in dig och alla dina stöttande kompisar till Movembers Gala Parté på MARIE LAVEAU!

Torsdag, 29 november 2012
Kom när du vill mellan 20.00-24.00

Gör som resten av Movembers Mo Bros & Mo Sistas runt om i världen och kom utklädd (eller som du är)

DJ: Matilda Sundåker & Daniel Odelstad

Vi gläder oss alldeles till att se dig!
Mo on & KRAM!
 


Skall försöka hålla ett öga på hur det går för HockeyGrabbarna

Så här ser jag ut dagen till ära 
 
Allt för nu
 
Vi är överallt

1 kommentar:

Veiken sa...

Jag hade inte en aning om vad Movember är, men Herr Google talade om och jag gillade vad jag läste. Ha en toppenkväll! :)