torsdag 27 september 2012

AIK-Ellos och dåligt väder

Så tog vi oss ut till Råsunda efter ett kort stopp i stan (läs ölstopp :))

Intog som vanligt utebaren på Dick Turpin möte lite glada och smått berusade vänner så klart;)... Uppdaterade mig lite på vad jag missat under semestern

Väl inne på Råsunda efter att jag möt upp bror som hade mitt årskort så hade regnet tilltagit ordentligt
Och där kom lagen in och imellan stog han som sen skulle vissa sig sämst på plan Martin Hansson

Första halvlek kan väl sammanfattas med ett bra spel men ett ödesamt misstag av Majstorovic,Ribbträff följt av skott över,Dålig domare  och massa regn
                                                                Hade önskat detta väder

Andra halvlek kan väl sammanfattas med ett bra spel MÅL av Lorren,lite sämre spel,Fortfarande dålig domare och massa regn
                                                                      Eller detta
Är fortfarande lite trött efter resan därav kort sammanfattning

Idag va det dax för invägning efter resan (ajaj)... Men det va inte lika illa som jag trodde
Endast upp 2Kg så nu blir det till att avvekla alla kolhydrater och in med fettet

Allt för nu

Vi är överallt

1 kommentar:

trollet sa...

Tack sötnos, hoppas det smakade=))